سرخط خبرها

۱۰۰ هزار نفر تا پایان امسال از پوشش کمیته امداد بی‌نیاز می‌شوند | هدف‌گذاری برای توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۸۷۴۷۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
۱۰۰ هزار نفر تا پایان امسال از پوشش کمیته امداد بی‌نیاز می‌شوند | هدف‌گذاری برای توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سال ۱۴۰۲
عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت‌امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ هزار نفر با حمایت کمیته امداد مشغول به کار خواهند شد و به این ترتیب از پوشش کمیته بی‌نیاز می‌شوند. علاوه بر این تا پایان امسال هیچ مددجوی کمیته امداد بدون سرپناه و خانه باقی نخواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز حجت‌الاسلام محسن کازرونی امروز، ۱۵ مهر، در آیین تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی برتر کشور که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به آیه ۷۷ سوره مبارکه قصص اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «وَابْتَغِ فِیمَا آتَاکَ اللَّهُ الدَّارَ الْآخِرَةَ وَلَا تَنْسَ نَصِیبَکَ مِنَ الدُّنْیَا وَأَحْسِنْ کَمَا أَحْسَنَ اللَّهُ إِلَیْکَ» یعنی از هر آن‌چه در دنیا به تو عطا می‌شود برای تحصیل نفع اخروی استفاده کن و هر اندازه که خدا به تو نیکی کرده، تو به دیگران نیکی کن. بر این اساس فریضه است تا فرد در دنیا دستگیری کند تا نه به دلیل حد اموالش بلکه بر پایه خیر و نیکی او به مردم، نامش در تاریخ جاودانه شود.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ سال تحول برنامه‌ها و اقدامات کمیته امداد محسوب می‌شود، زیرا در امتداد فاز نخست طرح محرومیت‌زدایی از خانواده‌های نیازمند، ۲۰ هزار سری جهیزیه را در دهه ولایت امسال توزیع کردیم و چند روز گذشته هم ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه دیگر به نومزدوجین کم‌برخوردار و مددجو اهدا شد. هدف گزاری ما در این حوزه آن است که تا پایان سال تعداد جهیزیه‌های توزیع شده به ۱۰۰ هزار سری برسد و هیچ مددجویی در صف دریافت جهیزیه برای ازدواج نماند.

رئیس هیئت‌امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۰۰ هزار نفر با حمایت کمیته امداد مشغول به کار خواهند شد و به این ترتیب از پوشش کمیته بی‌نیاز می‌شوند. علاوه بر این تا پایان امسال هیچ مددجوی کمیته امداد بدون سرپناه و خانه باقی نخواهد ماند و چشم‌انداز ما این است که این الگو در سال‌های آینده در حوزه‌های دیگر نیز محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->